Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Masliyev V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Fomin O. 
Determination of dynamic load features of tank containers when transported by rail ferry [Електронний ресурс] / O. Fomin, A. Lovska, O. Melnychenko, I. Shpylovyi, V. Masliyev, O. Bambura, M. Klymenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(7). - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(7)__3
Проведено моделювання динамічної навантаженості контейнера-цистерни під час перевезень у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі. Розроблено математичні моделі, які враховують можливі варіанти взаємодії контейнерів-цистерн (КЦ) із рамою вагонів-платформ (ВП). Розрахунки проведено щодо КЦ типорозміру 1СС, розміщеного на ВП моделі 13-4012М. Враховано, що перевезення КЦ здійснюється на залізничному поромі "Герои Шипки" акваторією Чорного моря. Встановлено, що найбільша величина прискорень діє на КЦ у випадку наявності переміщень ВП відносно палуби та КЦ відносно рами. Загальна величина прискорення у цьому випадку склала близько 0,9g. Досліджено стійкість КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розраховано допустимі кути крену залізничного порому, за яких забезпечується стійкість КЦ відносно рами ВП. Проведено комп'ютерне моделювання динамічної навантаженості КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розрахунок проведено в середовищі програмного забезпечення CosmosWorks. Визначено поля та числові значення прискорень, які діють на КЦ. Здійснено перевірку адекватності розроблених моделей за F-критерієм. Проведені дослідження сприятимуть забезпеченню безпеки та створенню рекомендацій щодо перевезень комбінованих поїздів на залізничних поромах морем, а також проектуванню КЦ із покращеними техніко-економічними, міцністними та екологічними характеристиками.Проведено моделювання динамічної навантаженості контейнера-цистерни під час перевезень у складі комбінованого поїзда на залізничному поромі. Розроблено математичні моделі, які враховують можливі варіанти взаємодії контейнерів-цистерн (КЦ) із рамою вагонів-платформ (ВП). Розрахунки проведено щодо КЦ типорозміру 1СС, розміщеного на ВП моделі 13-4012М. Враховано, що перевезення КЦ здійснюється на залізничному поромі "Герои Шипки" акваторією Чорного моря. Встановлено, що найбільша величина прискорень діє на КЦ у випадку наявності переміщень ВП відносно палуби та КЦ відносно рами. Загальна величина прискорення у цьому випадку склала близько 0,9g. Досліджено стійкість КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розраховано допустимі кути крену залізничного порому, за яких забезпечується стійкість КЦ відносно рами ВП. Проведено комп'ютерне моделювання динамічної навантаженості КЦ під час перевезення на залізничному поромі. Розрахунок проведено в середовищі програмного забезпечення CosmosWorks. Визначено поля та числові значення прискорень, які діють на КЦ. Здійснено перевірку адекватності розроблених моделей за F-критерієм. Проведені дослідження сприятимуть забезпеченню безпеки та створенню рекомендацій щодо перевезень комбінованих поїздів на залізничних поромах морем, а також проектуванню КЦ із покращеними техніко-економічними, міцністними та екологічними характеристиками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 848.452 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Fomin O. 
Determining strength indicators for the bearing structure of a covered wagon's body made from round pipes when transported by a railroad ferry [Електронний ресурс] / O. Fomin, A. Lovska, V. Masliyev, A. Tsymbaliuk, O. Burlutski // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(7). - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(7)__5
Підвищення ефективності перевізного процесу через міжнародні транспортні коридори сприяє розвитку інтероперабельних систем. Успішне функціонування інтероперабельного транспорту є можливим лише за надійної та злагодженої роботи окремих складових між собою. У зв'язку з цим необхідним є впровадження в експлуатацію рухомого складу нового покоління з покращеними техніко-економічними показниками. Розроблено несучу конструкцію критого вагона, особливістю якого є те, що елементи кузова виготовлені з труб круглого перерізу, а для надійності закріплення його відносно палуби залізничного порому на шворневих балках розміщуються вузли для закріплення ланцюгових стяжок. Для уточненого визначення показників міцності кузова критого вагона досліджено його динамічну навантаженість за найбільш несприятливої розрахункової схеми - кутові переміщення залізничного порому навколо повздовжньої осі (еквівалент коливань бічна хитавиця в динаміці вагонів). Визначення максимальної величини прискорень здійснено шляхом математичного моделювання процесу коливань залізничного порому з вагонами, розміщеними на його палубах із використанням метода Лагранжа II роду. Розв'язання диференціального рівняння коливань залізничного порому з вагонами, розміщеними на ньому, проведено за методом Рунге - Кутта в середовищі програмного забезпечення MathCad. У ході визначення загальної величини прискорення, яке діє на кузов критого вагона під час перевезення на залізничному поромі також враховано горизонтальну складову прискорення вільного падіння, яка обумовлена кутом нахилу (крен) залізничного порому. Отримане значення прискорення, як складова динамічного навантаження, враховане у ході дослідження міцності несучої конструкції кузова критого вагона. Розрахунок проведено за методом скінченних елементів у програмному забезпеченні CosmosWorks. Для цього розроблено модель міцності несучої конструкції кузова критого вагона з круглих труб під час перевезення на залізничному поромі. Встановлено, що максимальні еквівалентні напруження не перевищують допустимі для марки сталі металоконструкції кузова та складають близько 280 МПа. Визначено проектний строк служби вузла для закріплення ланцюгових стяжок на кузові критого вагону під час перевезення на залізничному поромі. Результати досліджень можна використовувати під час проектування вагонів нового покоління з покращеними техніко-економічними та експлуатаційними показниками.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.588 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Masliyev V. 
Improving vehicle damping of vibration by improving pneumatic spring [Електронний ресурс] / V. Masliyev, V. Dushchenko, V. Yepifanov, R. Nanivskyi, Y. Cherevko, A. Masliev, A. Demydov, Y. Makarenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 1(7). - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_1(7)__8
It is known that the air suspension of vehicles, in which diaphragm-type air springs are used as an elastic element, do not provide the necessary vibration damping. The reason for this is that such air springs have a relatively large passive part. As a result, a relatively small mass of compressed air crosses through the throttle installed between the air spring and the additional reservoir. This mass of air contains thermal energy, into which the energy of vibrations, which enters through the walls of the additional reservoir into the environment, has turned. This is interpreted as vibration damping, which is insufficient due to the low air mass. Therefore, hydraulic vibration dampers are installed parallel to the diaphragm air springs, which complicates and increases the cost of the vehicle. Increasing the damping properties of such air suspensions could eliminate these hydraulic vibration dampers, which would reduce costs and simplify operation. An air suspension with an improved air spring has been proposed, which has an increased effective area and a reduced "passive" capacity, an empirical formula has been built to determine its damping coefficient, as well as an expression for the stiffness coefficient. Mathematical modeling of oscillations of vehicles with different designs of pneumatic springs was carried out in order to improve their damping. The mathematical model takes into account the change in the parameters of the air spring during vibrations. The study was carried out for the diesel train DL-02. Using mathematical modeling, the effectiveness of the air suspension with an improved air spring has been proven: its damping index reaches 0,263, and the vibration damping coefficient is 45,859 kg/s, which corresponds to the values recommended for vehicles.
Попередній перегляд:   Завантажити - 735.799 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Masliyev V. 
Determining regularities of the stressed-strained state of flexible shell of the pneumatic spring made of polymeric material [Електронний ресурс] / V. Masliyev, V. Dushchenko, V. Yepifanov, O. Ahapov, A. Masliіev, R. Nanivskyi // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 3(1). - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_3(1)__7
Pneumatic springs make it possible to implement the "soft" characteristics of the suspension of vehicles, which provides comfortable conditions for passengers and reduces the dynamic load on the road surface. The issue of the strength of the flexible shells of pneumatic springs, which are made of rubber cord, remains relevant. Strains that stretch flexible shells, which arise in the process of movement, cause ruptures of rubber cord, thereby reducing their reliability. At present, there is a global tendency to replace rubber cord with polymeric materials. This paper reports a study of the strength of a two-sided flexible shell of the cylinder type under different operational modes of a pneumatic spring. The research was carried out using a finite-element method. The peculiarity of the pneumatic spring design is that the diameters of the bottoms and inter-corrugation ring are increased to the size of the outer diameter of the flexible shell in order to improve the stability and damping properties of the pneumatic suspension. The flexible pneumatic spring shell is made of polymeric material. It is proved that the stress in the material of the flexible shell increases in proportion to the air pressure in its cavity; their greatest values are observed in places where the flexible shell is fixed to the bottoms. When approaching the equator of the shell, they gradually decrease by an average of 20 % in both corrugations. The increase in the radius of the equator in both corrugations of the flexible shell did not exceed 20 mm. With a mutual transverse displacement of the bottoms by 40 mm and excessive air pressure of 0,5 and 1,0 MPa, the stress in the flexible shell material was 2,9 MPa and 5,9 MPa, respectively. This is almost five times less than the strength limit of the material for breaking (30 MPa). Thus, the selected parameters ensure the strength of the flexible pneumatic spring shell: it can be recommended for use on vehicles.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.866 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського